tankar

Datum: 2009-01-24 Tid: 23:33:54

Tankarna bara snurrar fortfarande. Och vetskapen om att vi är många som sörjer och många som kan hjälpa varandra genom att prata om det känns bra iallafall. Några frågor har fått svar, får väl vara glad för det.

Mina tankar är hos hennes familj! Jag önskar att det fanns något jag kunde göra.

Ska köpa ett fint skrivblock där jag ska skriva ner alla minnen jag har med henne. Kanske hjälper till lite att bearbeta det som hänt. Och hoppas, hoppas att jag kan ta mig till begravningen. Jag måste få säga hej då.


Ännu en av hennes fina modellbilder


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, beklagar verkligen sorgen.. läst lite på din blogg vilka fina saker du har berättat om ...

Datum: 2009-01-26 Tid: 13:02:33
http://aardnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback