sprängfullt

Datum: 2009-01-05 Tid: 21:50:03

Mitt huvud är sprängfullt av tankar just nu! Det handlar om jobbet, om kompisar, om mig och Simon... livet i allmänhet helt enkelt. Vad ska jag göra för att få ut maximal njutning av 2009?

Jag har ingen aning om vad jag vill med mitt liv. Vill jag jobba eller plugga? Vilka kompisar är värd min energi och omtanke, och vilka är det inte? Hur håller man kärleken på topp? Gah! Jag blir spritt språngande galen! Självklart ligger det djupare tankar bakom alla dessa frågor, men det tänker jag inte gå in på. 

Måste hitta på nåt nytt att träna fort som tusan också. Har dålig energi som jag vill bli av med, men det måste vara något roligt, något som man kan längta efter att få göra. Men vad sjutton är det då? Snacka om att jag inte känner mig själv för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback