men blää

Datum: 2009-01-14 Tid: 16:55:23

Idag var Emma så snäll och köpte hostmedicin till mig och kom upp. Sen gick vi till pizzerian, jag kände att jag var tvungen att få i mig nånting och jag orkade inte laga någon mat idag heller. De 50 metrerna ner var en redig kraftansträngning! Jag har ju inte varit ute sen i torsdags, vilket kändes. Likadant var det hem. Nu sitter jag i soffan och är helt slut av en promenad på 100 meter sammanlagt. Helt sjukt! Jag kan lika gärna erkänna mig besegrad och lägga mig att dö eller nåt. Men mat fick jag i mig iallafall, även om den inte var så nyttig.

Skulle behöva handla också, men det orkar jag verkligen inte! Fy för o va sjuk >_<

Kommentarer
Postat av: Bemmalainen

Halo, dags att bli frisk nu!

Datum: 2009-01-14 Tid: 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback