bilder försvunnit, men finns kvar i minnet

Datum: 2009-01-25 Tid: 14:06:20

Jag har precis insett att alla bilder jag hade på min vän har försvunnit. Hade en låda med bilder från gymnasiet, men den är borta. Antagligen har den försvunnit när jag flyttat, för det har jag ju gjort väldigt mycket. I såna här lägen blir jag så arg på mig själv! Men jag vet hur de såg ut i minnet.

Min vän var så jäkla vacker! Från insidan och ut. När hon log så log hon med hela ansiktet, ögonen tindrade verkligen. Jag kommer så väl ihåg när man berättade något för henne som hon tyckte var tokigt. Varenda gång sa hon "Näääe, hahaha!". Kan precis höra hur det låter!

Jag är förbannat glad över att jag lärde känna henne! Hon har förgyllt mitt liv, i tråkiga stunder har hon funnits där, när jag inte vetat vad jag ska göra har hon hjälpt mig. Hennes galna upptåg var något jag älskade, vi satt aldrig bara och satt. Vi gjorde alltid något!

Hon är en av de finaste vänner jag har haft, och mina minnen är bara bra!

Kommentarer
Postat av: Viktor

hej. såg ditt inlägg hos david (therealcolombo).. svårt o säga något vettigt, men vilken jävla värld vi lever i. Folk bara dör till höger och vänster, o när de dessutom blir mördade blir man ju givetvis extra frustrerad.

ta hand om dig!

Datum: 2009-01-25 Tid: 14:27:14
http://attharoligtederoligastejagvet.blogg.se/
Postat av: eva

jag lovar dig att du ska få bilder på henne så småningom för jag har massor

Datum: 2009-01-25 Tid: 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback