vroom vroom

Datum: 2009-02-09 Tid: 13:39:25

Körde en sväng med dammsugarn nu, fasen vad den låter. Gillart inte!

Blir ingen bio med mammi idag. Det här jäkla sportlovet gör så att knappt några bussar går, och det tänkte inte vi på. Ingen buss passar in. Får ta det imorgon istället helt enkelt.

Ska fortsätta plocka iordning lite nu, sen ta en dusch =) Man blir varm av att suga av golven. Och vet ni vad? Jag städar för att jag vill, inte för att jag måste. Man brukar ju säga att ett geni behärskar även kaos ;)

Bild på mig och mamma för kanske 4-5år sedan =)


Lite suddig, men vad kan man förvänta sig av en usel webcamera? :P

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du e duktig du,,jag pallar inte dra snabeldragarn idag,,tar det en annan dag,,vi får ta bio imon,,,kram

Datum: 2009-02-09 Tid: 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback