utmanad!

Datum: 2009-02-26 Tid: 16:20:34

Jag har blivit utmanad av Veronica att skriva 8 sanningar om mig själv =)

♥ Länka till den som utmanat dig
♥ Berätta 8 sanningar/ovanor/vanor om dig själv
♥ Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
♥ Skriv ett meddelande i de personernas bloggar
så att det vet om utmaningen

So here we go! Jag...
1. älskar att träffa nya människor!
2. har en enorm köp-mani när jag mår dåligt.
3. prioriterar att ha råd med cigg framför mat.
4. kan gå från glad till förbannad på två sekunder.
5. avskyr när folk inte kan erkänna sina fel.
6. trivs bäst när det är lite halvstökigt hemma.
7. är enligt mig själv fortfarande väldigt tjock!
8. tycker att jag är en bra människa.

Jag utmanar de som inte har gjort denna än.
Utmaningen har ju cirkulerat ett tag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback