tröttis

Datum: 2009-02-11 Tid: 21:43:55

Jag är så galet trött just nu! Både jobb och föreläsning idag, sen fick jag folk med mig hem från stan som jag sprang in i på busstorget. Men nu är jag själv.

Har tänt ljus lite överallt nu, och ska väl lägga mig och läsa tror jag. Kommer somna, bergis! Men det är ju bara bra isåfall, fått för lite sömn på senaste. Och upp tidigt imorgon för att jobba. Kaffestunden med mammi imorses var riktigt mysig, sån ska jag införa varje morgon!

Snacka om att jag ärvt min mage efter mina föräldrar, de båda går alltid och bajjar efter morgonkaffet, och så även jag idag. Undrar om jag alltid gör det efter dagens första kopp, eller om det bara är tidigt på morgonen? Aja, två saker som sätter fart på magen min är kaffe och cigg. Så nu vet ni det, visst är det intressant att skriva om bajs? Haha.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback