träning

Datum: 2009-02-09 Tid: 22:37:30

Det hade varit så kul att börja dansa afrikansk dans (inspiration från "Du är vad du äter" med Sanna Bråding) eller börja med kickboxning. Tror inte att afrikansk dans finns i Borås, men kickboxning lär väl göra det. Dock så måste jag träna upp mig lite innan jag skulle våga mig på någonting av det, har ingen aning om hur mycket jag skulle orka. Värt att kolla upp iallafall.

Min broder Kim har kommit in i värsta träningsmotivationen. På något konstigt sätt inspirerar han mig. Så mer promenader och mer simning nu, Tiss! Haha, bror sa en rolig sak när jag sa att jag tränar bäst i vatten, eftersom jag har problem med värme: "a då e de bara hoppa i bassængen och bli den nya rædda willy :) " Var tvungen att påminna honom att Willy är en späckhuggare och dom är ju inte så små, haha! Då ändrade han sig till delfin :P

Jaja, detta blir väl bra så småningom...

               eller              

Kommentarer
Postat av: Bemma

Googlade upp och såg att studio danza har afrikansk dans, så det så! Börja med det nu! :D

Datum: 2009-02-10 Tid: 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback