today

Datum: 2009-02-03 Tid: 16:37:47

Idag åkte jag och Emma till Veronika och Jessica för att checka in deras nya place. Stooort! Kan bli riktigt nice när de kommer iordning. Vi köpte med oss fika, så det var mys att sitta och tjöta massa strunt =) Kollade på en massa kort också, jäklar vilken tjockis jag varit. Får mig peppad till att börja träna igen och gå ner ännu mera, men frågan återstår: Vilken träning kan vara kul? Har tänkt och tänkt, men kommer inte på någe. Tack iallafall bruttor för en trevlig stund! <3

Nu sitter jag och funderar ut vad jag ska hitta på. Städa kanske? Låter inte så lockande, men det behövs. Och eftersom jag inte har någe bättre för mig så håller det mig sysselsatt en stund. Det blir bra.

Emma sa en intressant sak idag. Jag borde lära mig att umgås med mig själv. Som jag skrivit innan så känner jag mig ensam väldigt lätt, och det är nog på tiden att jag trivs med att bara umgås med mig själv ibland.

Så ja. Tre saker att bearbeta hittills, och listan lär ju bli lååång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback