stalker!?

Datum: 2009-02-18 Tid: 23:36:47

Idag när jag och Emma käkade lunch på Snack satt det ett gäng medelålders utlänningar vid bordet intill. Jäklarns va de glodde!!! De kunde sitta helt tysta ett bra tag och bara stirra. När jag gick ut o rökte o kom in igen stod en av dom vid kassan, följde mig med blicken, log och nickade. Kunde inte hålla tyst, så jag sa: Fan vad du glor! Tror dock inte att han fattade vad jag sa.

Efter ett tag stack dom, skönt som fan. Men när jag och Emma gick stod den där leende snubben där och gjorde likadant igen. Följde mig med blicken, log och nickade och gick efter oss ut, men sen försvann han. Emma gick med mig en bit och vi stod och snackade utanför mitt jobb, då jag ser en karl i bil som kollar på mig och säger något. Jag som har så dålig syn gick ditåt för att höra bättre, och då var det den där jäkla karln igen! Han frågade om han skulle skjutsa hem mig, hmm... Nej! Ska till jobbet. "Ska jag köra till jobbet!?" Det var väl mig en jäkla människa!? Hur fan kan han tro att han kan följa efter oss sådär? Ush!

Nu är jag ledig i 4 dagar, skönt som fan! =) Har ingen ny info och Kimpah, Mia och Viggo, men hoppas lillkillen ploppar ut snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback