snow

Datum: 2009-02-06 Tid: 01:50:55

Det snöar. Jag vill inte ha snö, för jag bara halkar hela tiden! Hoppas den försvinner tills imorgon, vill inte drutta på arslet. Dessutom spänner man sig så jäkligt när man går på hal mark, och spänningsvärk är inte skönt! Kan däremot inte hjälpa att tänka när jag ser snöflingorna dala mot marken: Nu har Moa dragit med alla änglar på fest så att vingarna tappar lite fjädrar. Haha, det hade varit så typiskt henne! =)

Sitter vaken och reflekterar över olika saker. Mest tänker jag på framtiden. Är det inte konstigt egentligen? Många av oss lever antingen i det förgångna eller i det som komma skall. Finns inte många som lever i nuet. Ibland när jag jobbar så kan jag undra vad jag ska hitta på efter jobbet. Då ger jag mig själv en mental käftsmäll och påminner mig om att "Tess, du jobbar faktiskt nu!".

Ska nog snart gå och lägga mig. Somna till tvn. Det är skönt! ^^

Kommentarer
Postat av: kjersti

Kloka tankar av en ung klok tjej.

Datum: 2009-02-06 Tid: 08:56:07
http://bloggberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback