pladder

Datum: 2009-02-26 Tid: 17:50:49

Längesen jag skrev precis vad som försigår i huvudet utan att rättskriva eller tänka någonting. So here it comes, Therese lämnar hjärnan i fingrarnas våld.

Jävla väder alltså. Igår försvann den mesta snön, men idag kom den tillbaka. Snöflingorna var ju förfan stora som golfbollar! Whats up with that!? Ut i skiten skulle man med, äckelpäckel! Dock började det ju regna, så snön är på väg bort. Men har hört att det komma frysa på under natten. Du med körkort, ta det försiktigt! Speciellt Kimpah med familj när ni kommer hit till storstan imorgon!

Att vara singel är faktiskt det bästa jag kunde vara just nu känner jag. Helt rätt beslut. Jag behöver bara tänka på mig själv och göra det jag vill göra helt fritt. Passar mig utmärkt =) I'm living the life. Sug på den du!

Jag kan ju också meddela att jag är så trött, så trött. Mardrömmar gånger 100 varje natt de senaste dagarna. Riktigt läskiga är dom, men jag kommer aldrig ihåg handlingen. Bara att mina fina vän Moa är med i dom. 3,5 timmars sömn inatt blev det med 8 timmars hårt jobb på det. Spännande va!?

Och vad i helvete tänker folk med? 2 stora händelser har skett i mitt liv nu, men ska ni styra över hur jag ska göra? Jäkla "hej-jag-sitter-på-min-röv-dagarna-i-ända-med-telefonen-fastklistrad-vid-örat-och-lägger-patians"!! Blä, säger jag bara!

Jag skulle behöva käka någonting, men det enda jag har i köttväg hemma är kyckling och lax. Kyckling åt jag till lunch idag, så det vill jag inte ha igen, och lax är jag inte sugen på. Korv och sån skit får inte komma hem till min frys. Fyfaan vad äckligt! Ge mig matförslag! Enkelt ska det vara med. Fan, kycklingen jag gjorde igår blev ju totalt misslyckad. Fick göra om, göra rätt. Tidskrävande skit!

Och du, din jävla padda. Nej, du får ingen energi av mig.

Det var nog det som fanns. Ganska tomt därinne märker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback