my day

Datum: 2009-02-04 Tid: 17:17:34

Idag har jag varit med min syster till läkaren. Mammi har haft massa ärenden att springa, så jag fick hänka på istället. Moa fick penecelin för en infektion, hoppas hon blir frisk snart! Snacka om nojjig jag blev när hon tog stick i fingret, haha, hur ska det gå om jag får egna ungar i framtiden? Sen käkade vi på Snack, det är alltid nice o umgås med familjen. När dom drog satt jag kvar ungefär en timme själv och väntade på Klara. Var så längesen jag träffade henne, och det var så skoj att se henne igen! Massor att prata om =)

Gick och handlade sen, sicken ungkarl jag är! Massa nudlar, bacon, ägg, mjölk, popcorn o lite sånt. Haha, lättlagad skit! Men det är ju bara jag som ska äta, och jag är ingen finsmakare direkt.

På bussen hem satt det ett gäng tonåringar jämte mig. Hur snackar en del nuförtiden? En svensk, jättesöt tjej pratade med utländsk dialekt och sa "Aboo" hela tiden. Sa "han" när det skulle va "honom", "gådde" för "gick" och många fler fel, en del ganska grova som jag har svårt att förstå att man kan säga fel på. Haha, den utländska killen i deras sällskap satt och rättade henne hela tiden. =) Hon sa också något som jag nästan hoppade till för. "Jag tappade oskulden när jag var 13", hon var 14 nu. Ojoj! De lever vilt these days! Dags att hålla ett extra hårt öga på min syster kanske!

Annars händer inte mycket ikväll. Plocka undan lite och käka, sen slappa! Vad händer för er idag?

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för hjälpen min gosiga dotter,,love you sooo mutch,,kram mam

Datum: 2009-02-06 Tid: 07:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback