miss the "old days"

Datum: 2009-02-17 Tid: 03:16:40

Har kollat igenom bloggen lite nu såhär i nattetid. Jag saknar sommaren 2007. Jag och Emma satt på Snack dagarna i ända med folk som kom och gick, vi hade picknick i stadsparken med Malin och Fidde, Dansken kom, jag blev döpt av misstag, började plugga igen. Det jag saknar mest är att jag och Emma hade så mycket tid för varandra, det har förändrats nu.

Sommaren 2007 började jag även jobba på grillen, iaf några dagar, haha. Lärde känna Marko, och honom träffade jag på bussen hem från jobbet idag, jobbade ju kväll. Han kom med mig hem på en kopp kaffe, sen blev det även ett glas vin. Det var riktigt trevligt! =) Han gav mig komplimanger för min viktnedgång hela tiden. Sånt är kul, för när han och jag träffades första gången var jag fet som en elefant, känns det som :P

Nu ska jag kika runt lite på nätet och lyssna på Simon and Garfunkel =) Skön musik!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Dude, jag saknar den tiden med. Det var en awesome sommar med massa minnen.

Datum: 2009-02-17 Tid: 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback