jahaja

Datum: 2009-02-19 Tid: 13:18:52

Nu går väl kläderna åt helvete. Tvättar, och ett snöre i något plagg fastnade i luckan, och jag märkte det när jag hade startat maskinen. Bajs! Får hoppas kläderna är hela när jag ska hänga upp dom. Märks om en halvtimma.

Och idag är min fredag den 13onde märker jag. Hur fan fixar man så det slutar blöda från ett jack i fingret, som sitter där man rör fingret som mest? Så jäkla klantig jag är! Diskade en skål i metall som inte fick plats i maskin, och slog i med handen i diskmaskinen så kanten på skålen slet upp ett jack. Rätt djupt blev det. Nästa otursmoment blir väl att det börjar forsa blod igen när jag ska hänga upp de rena kläderna.

Skitdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback