in med nytt! =)

Datum: 2009-02-09 Tid: 16:47:33

Sweet. Suttit med Sofia och snackat massa blajj och druckit kaffe. Hämtade tavlor ur förrådet eftersom Simon tog med sig sina. Han tog även med sig en del mat, så måste ner och handla snart. Ska bli så roligt att inreda med lite nytt, hittat en snygg stereo med dvd-funktioner som inte var alltför dyr. Inte dyr alls faktiskt =)

Blev lite som en chock igår när jag kom hem från jobbet och såg att Simon tagit med sig sina två stora tavlor som var ovanför sängen och stereon, det såg lite tomt ut. Men nu finns det äntligen plats för de tavlor mormor har broderat åt mig =) Dom är så  fina och dom har jag haft på väggarna på varje ställe som jag har bott på. Saknat dom, men nu är de uppe igen!

Ha en bra dag people!

Kommentarer
Postat av: Sollan

Hmm, klart att Simon tar med sig sina tavlor om han vill. Det är ju hans. Och hans lägenhet..

Datum: 2009-02-10 Tid: 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback