godmorgon!

Datum: 2009-02-07 Tid: 09:17:49

När jag slutade jobbet imorses gick jag och handlade juice och kaviar (den kombinationen smakar iofs piss). Men mina käära äggmackor! Sen gick jag till Orion och tog mig en kaffe.

Nu sitter jag här med en äggmacka och ett stort glas juice (äpple/blåbär, gottit) och ska snart hugga in, men bloggabstinensen tog överhanden. Fast har ingen kaviar på mackan, som sagt, smakar piss om man dricker juice till.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på tills man börjar jobba igen, men nu ska jag iallafall kolla på Nyhetsmorgon Lördag.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har blivit utmanad, kolla min blogg!

Datum: 2009-02-07 Tid: 10:13:57
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback