godkväll!

Datum: 2009-02-26 Tid: 22:42:32

"Åt helvete kapten, ankaret flyter!"

Ah, gött att bara sitta och slappa nu. Har börjat småstäda lite. Helvete att det ska va så svårt att hålla ordning på 42 kvm. Speciellt på bottenplan, drar ju med all skit in. Ska fanimej springa upp till tredje våning och ner igen för att få bort den mesta smutsen. På kvällen är jag jäkligt smart, erkänn! Lite motion på köpet, aldrig fel =)

Imorgon blir det till att sortera alla räkningar. Byebye money! Iofs fick jag mer än jag hade trott i lön, med tanke på att jag var sjuk ganska mycket. Men jag är nöjd som fan! Ska bli införskaffning av stereo också, sweet! En med dvd-funktioner ^^

Nej, ska fortsätta plocka iordning, kanske damma också, så man bara har dammsugning och skurning kvar imorgon. Kvällsstädning is the shit! =)


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Vill du synas i tidningen på releasedagen? besök tidningen för mer information! =)

Datum: 2009-02-27 Tid: 11:35:09
http://bindedmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback