gnrk

Datum: 2009-02-23 Tid: 20:53:33

Idag är jag otroligt trött. Sov oroligt inatt, drömde om min vän Moa, mardrömmar. Men vet inte riktigt vad som hände. Hoppas jag kan få en veckas ledighet när det är dags för begravningen, passa på att träffa folk och vila upp sig.

Upp tidigt för att jobba halvdag, andra halvan hade vi apt-möte. Det tar otroligt mycket på krafterna kan jag säga!

Efter mötet gick jag till Snack där Emma väntade. Shill =) Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag inte hade Emma, she gets me! Var tvungen att berätta en sak som irriterar mig otroligt mycket just nu. Hade det vart så innan hade saker och ting kanske sett annorlunda ut!? Oh well, what to do? "hahahahahaha, va söt du är" fick jag som svar av henne, haha! Det fick mig att skratta iallafall =)

Nu ska jag poppa popcorn tror jag.
 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Alla går vi igenom svackor.

Säkert lätt hänt men du måste ju ha väldig självdiciplin som gått ner så mkt.

kram

Datum: 2009-02-23 Tid: 21:05:14
http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha,Glömde svara klart.

Grattis,va kul att bli faster!!!

Jag ska ha den 10 april så ca 6 och en halv vecka kvar då,mer eller mindre.Man vet ju aldrig.

Kan ju komma tidigare,kan komma senare.

sjukt jobbigt att vänta iaf.

Datum: 2009-02-23 Tid: 21:08:51
http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback