end

Datum: 2009-02-01 Tid: 20:14:09

Idag har jag och Simon pratat allvar. Jag har inte riktigt varit mig själv på ett bra tag, och jag tror att jag snabbare kan bli det igen om jag arbetar på det själv. Så vi kom överens om att avsluta vårat förhållande, så får vi se längre fram hur det blir mellan oss. Det är tråkigt, men nödvändigt. Det är inte roligt att vara den människa jag är idag. Men som sagt, vi får se längre fram, kanske känslorna kommer tillbaka när jag är den gamla, men förbättrade Tiss.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ojdå. Måste vara tungt.. Men, gör det som är bäst för dig! Ska ni fortsätta bo ihop?

Datum: 2009-02-01 Tid: 21:59:44
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jonas

Det var tråkigt att höra, men det kanske är bäst för alla parter. Jag misstänker att ni skills åt som vänner då och det är ju bättre än att ni försöker längre och blir ovänner i stället. För just nu behöver du alla vänner du har för att stötta dig så att du kommer tillbaka. Kram Tomten

Datum: 2009-02-01 Tid: 23:33:56
Postat av: Viktor

ja kom inte in på din lunar.. :( man måste ju tydligen va medlem själv för att snoka runt..

Datum: 2009-02-02 Tid: 05:10:16
http://attharoligtederoligastejagvet.blogg.se/
Postat av: mifjun

Sötis, dina texter är otroligt starka! Mina tankar finns hos dig. Har svårt att höra av mig just nu, ska försöka ringa när jag får chansen! Men kom ihåg att jag tänker på dig. kram

Datum: 2009-02-02 Tid: 10:32:34
Postat av: Anonym

Sköt om dig kusin vitamin, kram kram.

/Anne

Datum: 2009-02-02 Tid: 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback