bank bank bank

Datum: 2009-02-10 Tid: 15:13:27

Skallebanken har fortfarande inte gett med sig, trots att jag tagit alvedon, ätit ordentligt och druckit bra. Speciellt ont gör det när jag står och röker, blir ju så ljust när man ser snön, så får stå och kolla in i lägenheten istället. Nog med tråk.

När mammi kom hit gjorde vi äggmackor och drack kaffe. Vi har hunnit en sväng ner på stan också, handlat lite fika tills Emma kommer och hämtat ut våra biobiljetter. Träffade våran gamla kompis Michaela och hennes dotter Josefine med. När jag precis flyttat ner till Borås satt jag ofta barnvakt åt Josefine och hennes bror William. Till och med på min 18-årsdag, kände ju inte så mycket folk här precis då.

Vad har ni för planer för dagen då?

Kommentarer
Postat av: Therese

Va skönt. Du behöver alltså vara lite för dig själv! Eller kanske, tänka mer på dig själv!

Idag har jag varit i skolan från 9-16. Galet lång dag. Skönt att den är över nu iaf. Ska bara slappa hela kvällen. ååhhh va skönt det ska bli:)

Datum: 2009-02-10 Tid: 17:39:11
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback