09-02-25

Datum: 2009-02-25 Tid: 18:39:51

Idag har man inte fått mycket gjort. En kanna kaffe ungefär, som jag inte ens drack upp =) Jag och Klara bestämde fika på stan, så nu har man tjötat bort ett par timmar. Gött som tusan må jag säga! Strax ska jag ta mig i kragen och göra matlåda tills imorgon. Jobb och slit, men det blir nog nice!

På bussen hem blev jag lite fundersam om jag hade lyckats sätta mig på fel buss igen. Men den åkte bara en annan väg, vägarbete antagligen. Idag är en sån dag jag absolut inte hade orkat med en felåkning.

Smsade lite med en gammal bekant från Jönköping idag, vi har inte tjötat på hur länge som helst. Jäklar vad biffig han blivit! Hett som fasen ju =) Får se till att träffas snart, var allt förlänge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback