yesterday

Datum: 2009-12-16 Tid: 12:59:43

En sak jag glömde berätta om igår var att när Heidi kom upp igår hade hon en inflyttningspresent med sig! Snacka om glatt överraskad jag blev =) Ett jättefint blomsterarrangemang. I lite jultema. Tack så jättemycket =)

Annars igår så åkte jag och Patrik ut till mammi. Och Patrik hade en liten present med sig. Mammi har sagt att hon gillar pepparn som finns på Mc Donalds, och det kom Patrik ihåg. Så sist vi var där så plockade han på sig en jääääkla massa peppar, som vi hällde i en kryddburk och skrev "Donkens magiska peppar" på =) Fast det han hade tagit räckte inte till att fylla hela burken, så vi åkte och hämtade mer och så fick jag sitta i bilen och fylla upp resten. Sicket pillergöra! Haha!

När vi kom hem kollade vi på New Moon. Men jag kunde inte koncentrera mig för det började klia över hela kroppen på mig! Ringde sjukvårdsupplysningen som trodde att jag kunde vara överkänslig mot antibiotikan jag fick mot urinvägsinfektionen. Det är ju roligt! Då måste jag alltså betala för en ny antibiotika. Suger. Får se iallafall vad läkaren säger, väntar på att hon ska ringa upp mig.

Nu kom Patrik precis med thai-mat, naminam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback