ute hos mammi

Datum: 2009-12-23 Tid: 20:32:30

Är ute hos mammi och dom nu. Gick upp tidigt för att köpa klart alla julklappar i Knalleland idag, med Sofia. Det var inte så mycket folk som jag trodde faktiskt. Skönt det! ^^

Jag är verkligen jättetrött, så det blir tidigt i säng här för min del. Ska bara vänta på att julskinkan blir klar så man kan ta sig en macka ^^ Det är verkligen ett måste dagen innan julafton! Annars har vi klätt den lilla granen och lagt klapparna under. Men trots det är julkänslan inte så stor som den brukar, får hoppas den är det imorgon när man vaknar!

Vi hörs imorgon, här önskas ingenting i förskott inte! ;)

Ps. Vem tror ni att jag saknar? ;)

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Jag kommer förmodligen inte att ha tid att sitta vid datorn imorgon, Så jag passar på att önska lite i förväg :)



Hoppas du får en mysig jul och god jul :)

Datum: 2009-12-23 Tid: 21:16:43
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback