urk för att betala räkningar

Datum: 2009-12-29 Tid: 18:54:49

Det var ingen höjdare att jobba idag. Fy, så ont jag har i kroppen nu. Mest är det nedanför naveln, men även ryggen och andra ställen mår kasst. Jag får helt enkelt fixa en till sjukskrivning, för detta håller inte att jobba med denna smärtan. Lite trist, men hellre hälsa före pengar. Främst bebis hälsa.

Är iaf ute hos mammi nu. Precis betalat räkningar. Jag är alltid sent ute med sånt. Skönt är det iaf att jag har lite pengar att röra mig med ändå. Ingen "shoppa loss"-summa, men ändå så man inte behöver leva på vatten och bröd. Men ska jag shoppa loss blir det bebissaker! Yeay, vad jag tycker sånt är roligt! =)

Nu ska jag upp och vara lite social. Min kusin Anne har ju kommit hit nu med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback