tjohej!

Datum: 2009-12-08 Tid: 20:10:13

Patriks bil står fortfarande utanför Haléns och fryser. Blev ingen ordning på den idag heller. Märklig sak detdär!

Har faktiskt varit ganska bra på att ta det lugnt idag =) Stolt jag blir över mig själv. Vi (jag, Patrik, Sofia och mammi) har mest spenderat tid vid bilen och varit hemma och myst. Köpte med oss mat från Donken på väg hem, men de jävlarna glömde slänga med mina Nuggets och lite annat. Vi ringde och klagade, så nu väntar vi på kompensation.

Ingen som kan ge mig 12 000? Grannen har en liten söt guldig pudelvalp som ska säljas, underbart söt liten sak! Vill vill vill ha den lille fisen =) Inte för att pudlar är mitt förstahands-val när det gäller hund, men ändå. Söööt var den!

Nu står Patrik och steker pannkakor och Sofia är iväg och handlar. Jag ligger här och slöar. De två säger åt mig hela tiden att jag ska vila och ta det lugnt, istället för att springa runt hela tiden. Men kanske ska duka fram tallrikar o grejjer till pannkakorna, så jag bidragit lite granna iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback