till okänd igen

Datum: 2009-12-11 Tid: 09:17:52

Det är ryggen som gör mest ont när smärtan kommer. Det strålar bara fram på magen, men i jämförelse till ryggen så är det ingenting! Om det händer igen så ska jag påpeka det du skrivit. Verkligen tack, det har lugnat mig lite att iallafall kunna misstänka vad det är. Får proppa i mig alvedon på minsta tecken på liknande värk i framtiden =)

Nu till något annat. Är det någon som vet hur man säger "håll käften!" på spanska? Fan, inatt när vi skulle sova stod två kärringar på andra sidan gatan och snackade spanska och skrattade högt som fan! Riktigt irriterande, klockan var ändå runt 2.

Patrik håller på med den sista hyllan nu, vi vill ha allt klart innan Sofia kommer hem från jobbet. Så lite stressigt är det, för hon kan komma hem nu eller om en kvart. Men bättre att Patrik gör själv, jag känner mig mest i vägen om jag hjälper till. Brudar vetty, ska inte vara händiga! Det är karlgöra.

Hoppas alla som läser får en bra dag, så hörs vi nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback