tänk på en kille och fyll i:

Datum: 2009-12-22 Tid: 18:35:19

Är han i din ålder? Ja
Är han lång? Lite längre än mig
Är han mogen? När det behövs ;)
Är han söt? Jaa ^^
Är han oschysst? Nä
Är han snäll? Japp
Kan du säga allt till honom? Väldigt mkt iaf
Är han lätt att dela skratt med? Japp ^^
Är han blyg? Det tycker jag inte
Har han gjort dig ledsen? Ja, men det är löst sen länge
Kan du prata med honom om du är ledsen? Ja, det kan jag =)
Kan ni dela glädje tillsammans? Japp
Har du varit arg på honom? Ja ;)
Har du skrikit på honom? Vet inte? Snäst har jag iaf gjort
Har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? Ajjemän ^^
Har du tyckt att han har varit jobbig? Nej ^^
Tycker han att du är snäll? Väldigt snäll ^^
Brukar du tänka på honom? Varje dag!
Brukar du sakna honom? Ja, hela tiden!
Brukar du fälla en tår för honom? Jag har gjort
Tycker du om denna killen mer än en kompis? Ja
Kommer han att lista ut att de är om honom? Haha, ja. Det kommer han! ^^


Kommentarer
Postat av: patrik

Brukar inte skryta, men måste vara jag=) haha

Datum: 2009-12-22 Tid: 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback