tack till okänd...

Datum: 2009-12-09 Tid: 12:32:18

för denna kommentar:

"Säg åt dom att kolla njurarna på dig! och även ledaren mellan njuren och urinblåsan, jag hade precis likadant som du och det var hydrofrenos (eller hur det nu stavas) och det gör verkligen vrål ont!!! Dom kollade upp allt möjligt innan jag fick diagnosen (hade inga problem med att kissa eller nåt, vilket man sällan får av det) men som sagt säg åt dom att ta ultraljud på dina njurar och ligg på dom för det måste man fan göra på sjukvården! hoppas att du blir bra."

Det ska jag verkligen göra! Har kontaktat min bm så väntar på att hon ska ringa. Får se om jag ska söka vård hos deras läkare eller hos min vanliga läkare.

Den första läkaren jag var i kontakt med på sjukhuset var också inne på att det kunde vara njurarna och ledaren mellan njuren och urinblåsan, så det är inte omöjligt att det är det som spökar. Läkaren inatt var inne på att det kunde vara njursten, hoppas jag verkligen inte!


Som sagt; tack till okänd för denna kommentar! Det kommer nog underlätta läkarbesöket. Frågan jag nu ställer mig är hur man "botar" detta?

Kommentarer
Postat av: Therese

Fy. Jobbigt när man har ont i magen. Finns så mycket det kan vara! Jag har sökt till min husläkare nu för utredning kring min mage.. kommer säkert få göra en koloskopi undersökning och bara tanken ger mig ångest;) hoppas det löser sig.

Datum: 2009-12-09 Tid: 17:59:37
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: en annan som varit gravid

Det tråkiga är att det inte finns så mycket att göra förutom smårtstilland (men dom underlättar massor) det beror lite på hur svår hydrofrenos man har, i värsta fall så sätter dom en kateter direkt in i njuren. Men en bra sak är iaf att det är bebisen som trycker på ledaren vilket gör att problemet försvinner när bebisen är ute :D Ang kommentaren övanför så kanske jag missuppfattade vart du tiss hade ont? Njurproblem å så känns ju allra mest i revbenen/ryggen typ.

Datum: 2009-12-11 Tid: 00:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback