snarkisnorki!

Datum: 2009-12-17 Tid: 16:27:42

Usha! Var tvungen att gå upp klockan 7 idag för att starta dagen. 9 hade jag tid på vårdcentralen, och pisseprovet visade att jag nu tydligen inte har urinvägsinfektion? Har 2 tabletter i 2 dagar tagit bort den tro?

Emma mötte upp mig på vc iaf, så åkte vi ner till Orion och åt frukost. Sen försökte vi få tiden att gå tills jag skulle äta lunch med Rachel. Och efter lunchen hade jag tid på mvc. Allt är bra med bebis, växer som h*n ska. Jag har god lust att åka till Göteborg och ta reda på vad det är för kön, men samtidigt vill jag vänta. Svårt det där.

Justja! Fick en skitbra julklapp av Emma idag. En drömtydarbok! Jag som drömmer så knasigt behöver verkligen en sån bok, så nu ska det tydas drömmar framöver =) Tack Emmalainen!

Saknar Patrik som fasiken gör jag också. Det kommer jag nog skriva varje dag han är borta, men det är smällar ni får ta när ni läser min blogg =) Att man kan börja tycka om en människa så fort som jag börjat tycka om Patrik, det är helt sanslöst. Men vi är inte tillsammans, haha. Vet att en del har varit nyfikna på det ^^

Nu ska jag viiila! Tröttmössa är vad jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det får du gärna skriva varje dag =)Saknar dig med gumman! Pussas

Datum: 2009-12-17 Tid: 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback