sjukskriven

Datum: 2009-12-14 Tid: 14:23:48

Blev sjukskriven i två veckor. Viiila! Blir jag "ledig" på jul också som jag egentligen skulle ha jobbat. Sen hade jag tydligen urinvägsinfektion också, men det har inte jag märkt något av. Där ser man, liksom!

Somnade på soffan också när jag kom hem. Sjukt skönt! Nu har jag ätit och min kära kombo har åkt och jobbat, så jag blir själv här fram tills imorgon eftermiddag. Vad ska man hitta på? Fidde skulle eventuellt komma upp på kaffe lite senare, och mot kvällen kommer Sarah och kollar in vårt förråd om hennes soffor får plats där tills februari. Men förutom det så vet jag inte.

Inte lika ledsen idag iallafall. Hjälper och prata med personen i fråga och få förklaringar. Men tycker fortfarande att det är förbannat synd att saker och ting är som de är, när jag vet hur jag vill att det ska vara. Tänk om jag bara kunde bestämma hur allt skulle vara! Då skulle det va hakuna matata, inga bekymmer! =)

Nej, kika runt lite på nätet, sen vila igen. Jag lär mig sakta men säkert ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback