sjukhusbesök och flytt

Datum: 2009-12-02 Tid: 01:37:15

Nu ligger jag i mitt rum i den nya lägenheten! Mycket skönt att ha flyttat klart, även om inte allt har packats upp än. Men det kommer i sinom tid =) Tack till alla som hjälpte till att flytta idag!

Natten mellan måndag och tisdag vaknade jag helt kallsvettig, det bara rann om mig men jag frös som en tok! Efter ett tag började det värka som tusan i övre ryggen på båda sidor om magen. Ringde sjukvårdsupplysningen som rådde mig att ringa till förlossningsavdelningen. När jag pratade med en bm där ville hon ha upp mig dit för kontroll. Skönt att de tog allt på allvar! Patrik skjutsade upp mig, värken försvann sakta men säkert på vägen dit. Men det gjordes lite kontroller ändå, bland annat togs tempen. Första gången visade det på 34,1. Fattar jag inte riktigt. De tog tempen en till gång senare och då låg den på 35,4. Bättre, men ändå undertemp. Det lyssnades även på bebis hjärtljud och gjordes ett till ultraljud, och bebis mår bara bra =) Läkaren trodde det var något med njurarna som hade orsakat värken. Men nu mår jag bra igen =) Var väldigt skönt att se att bebis mådde prima, så inget ont som inte har något gott med sig!

Nu ska jag sova så det blir något gjort imorgon! ^^

Kommentarer
Postat av: Classy

Men fy vad jobbigt, skönt att du mår bättre nu! :)

Datum: 2009-12-02 Tid: 02:37:37
http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Martina

Men hu vad läskigt! Bra att allt var bra med bebis och att du mår bättre! Kram

Datum: 2009-12-02 Tid: 16:46:00
Postat av: Mammi

Hmm,,när ska du ta det lungt,,det e inte bra att va för envis,,tänk på lilla knodden o ta det lungt,,det springer inte ifrån dig med fixa lägeheten :)

Datum: 2009-12-02 Tid: 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback