liten update

Datum: 2009-12-05 Tid: 13:50:54

Denna helgen innebär jobbhelg för mig. Kväll och natt fre, lör och sön. Sen APT-möte på måndag morgon. Så blir i princip bara en och en halv dags ledigt för mig sen... Aja, sova kan man göra i graven...

Nu liknar det ett hem här. Var sak har sin plats, men som sagt behövs det mer möbler. För mycket prylar till för liten yta att ställa allt på. Men vi funderar på att dra till IKEA på måndag eller tisdag. Får se hur det blir med det.

Jag börjar ärligt talat tröttna på alla nyfikna människor! Sköt er själva och skit i andra. Eran nyfikenhet är så uppenbar, men jag förstår inte vad det spelar er för roll om jag och Sofia bor tillsammans!?!?

Pallar inte skriva mer nu. För mycket tankar som far runt i skallen på mig.

Kommentarer
Postat av: Maniac

Någon speciell du tänkte på eller var det bara allmänt? :P

Nech klart de inte har med det att göra är ju upp till er :)

Får väl kika upp någon dag sedan och kolla hur det ser ut med.

Datum: 2009-12-06 Tid: 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback