julstämning!

Datum: 2009-12-07 Tid: 23:02:27

Nu är det allt lite julstämning här. Jag och Patrik var på julgrans-jakt idag. Jag ville ha en rosa julgran, och vi letade på Rusta, där var de slut. Sen blev det Jysk, Öb, Harald Nyborg, Ekohallen, Claes Olsson, presentknallen och till sist chilli men ingen av dom hade en rosa julgran. Då fick det bli en vit gran med en massa rosa pynt istället =) Riktigt fint blev det ^^

Vi åkte en sväng till Halens sen också. Men det skulle vi inte ha gjort, för bilen startade inte när vi skulle åka där ifrån. Efter en och en halv timma att försöka få igång den och fatta vad som var fel så gav vi upp och ringde Jojje. Snäll som han var kom han och hämtade oss =)

Imorgon är jag helt ledig. Och då jäklar ska jag bara vila upp mig! (Trodde jag på det själv eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback