julen är över

Datum: 2009-12-25 Tid: 13:39:49

Nu är julen över för min del. Det enda som får stanna kvar i mina tankar är julmaten, tröttnar jag inte på! Och fler klappar till mig är ju givetvis välkomna =) Men nä, nu är julen slut.

Ikväll ska mammi och ile iväg till grannens sommarstuga. Ni kan aldrig gissa vad de ska ha där! :P Kräftskiva, i mellandagarna, haha! Så jäkla frän idé. Så jag och Moa blir ensamma här över natten, så vi ska kolla film och käka oss feta på popcorn, ostbågar och choklad =)

Och nu i mellandagarna kanske en del släkt kommer ner och hälsar på. Det hoppas jag! Och hoppas Kimpah med familj kommer ner också, har ju en liten julklapp till Viggo =)

Det var nog det jag hade o skriva. Händer inte mkt här ute på vischan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback