ingen rubrik

Datum: 2009-12-13 Tid: 21:36:09

När jag mår dåligt så måste jag alltid sysselsätta mig med något. Det blev att ta hand om alla rena kläder och klura ut vart de skulle ligga, och sen ställa iordning på mitt rum. Snacka om att det är tomt och tråkigt där! Måste införskaffa en byrå eller liknande, sängbord, vägghyllor, blommor och prydnader och självklart babysäng. Nån som vill skänka en slant kanske? Men nu ser det iaf inte så stökigt ut som innan.

Annars virvlar tankarna runt runt runt. Det blir ingen ordning o reda därinne. Funderar på om jag istället skulle ta mig något att äta, och isf får det bli samma som till middagen. Överbliven potatisgratäng sen igår och stekt bacon. Haha, låter som en konstig kombo, men det var faktiskt gott! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback