ingen bio idag...

Datum: 2009-12-16 Tid: 17:21:34

Jag och Sofia hade tänkt att gå på "Luftslottet som sprängdes" ikväll, men fan. Ingen av oss orkar. Min konstanta trötthet börjar komma tillbaka och vi kommer hem sent om vi tar idag. Får helt enkelt bli den tidiga föreställningen en annan dag.

Imorgon ska jag dessutom till vårdcentralen kl. 9.00 för att lämna ett till pisseprov. Varför har jag ingen aning om, men eftersom vi misstänker att jag är överkänslig mot antibiotikan jag fick mot urinvägsinfektionen så borde läkaren skriva ut nån ny. Kiligt och lägga pengar på sånt ju!

På tal om pengar så längtar jag till lönen kommer. Har ju en del julklappar kvar att inhandla, så får se vad man kan tänkas hitta på till folk. Nu har jag iiinga pengar alls till att shoppa för, så dan innan julafton får det bli. Hm, skoj?! Ne.

Hepp, får väl bara lägga sig på soffan och slöa och hoppas på att nån ork kommer till att laga någon form av mat.

Och jag saknar Patrik redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback