idol, försäkringskassan och middagsprat

Datum: 2009-12-12 Tid: 12:29:47

Det var ju som väntat, att Erik vann idol. Pratade med pappi igår kväll, och han sa att Erik har gått på den skolan där pappi jobbar. Erik har till och med gått och nypt pappa i rumpan i korridorerna, det är det väl inte många som kan skryta med ;) Pappi verkar ha bra kontakt med eleverna på skolan, och sånt är ju kul!

Och vet ni vad!? Jag är berättigad till havandeskapspenning =)=) Vad glad jag blev när jag läste det! Och att Försäkringskassan dessutom har behandlat min ansökan så snabbt, tog knappt tre veckor! Har hört att en sån ansökan kan ta 8-10 veckor. Jag hade tur med fk denna gången ^^

Patrik har marinerat fläskfilé, så det blir kvällens middag tillsammans med potatisgratäng. Mumma! Jag, Patrik och Sofia funderar på vad vi ska hitta på ikväll... Hoppas vi kommer på nåt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback