home again

Datum: 2009-12-20 Tid: 01:02:37

Nyss hemkommen från Trandared. Kände att jag var tvungen att komma hemifrån lite, det är såå tråkigt att vara själv! Var hos Michelle en sväng där det satt lite folk o drack. De hade alkoholbrist så jag och Fidde stack och hämta lite öl. Så var inte där så mkt ändå.

När man är ensam hemma på kvällen så saknar jag Patrik ännu mera än på dan. Så tyst och ensamt på kvällen. Usha! Längtar tills han kommer hem igen. Till mig ;) Jag vet, jag tjatar. Det får ni stå ut med ^^

Snart ska jag sova. Kolla igenom drömboken jag fick av Emma. Står lite om det jag drömmer om, men finns en del som saknas. Såna sjuka saker som jag drömmer står nog inte i någon bok alls ;)

Tjobbidooo, eller nåt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback