hemma igen

Datum: 2009-12-26 Tid: 15:53:02

Nu är jag hemma igen efter julfirande hemma hos mammi. Skönt att vara hemma, men åker tillbaka imorgon om släkten kommer från Uppland. Vilket jag hoppas på, men det beror på vädret. Så kära mr vädergubbe, ge oss bra väglag imorgon!

Igår var jag och Moa ensamma medan mammi och Ile åkte på kräftskiva i grannarnas sommarstuga. Jäklar vad skoj vi hade! Brände popcorn, svullade ostbollar, jag skrämde Moa ett flertal gånger och ja. Jäklar, syster och jag vet hur man roar sig! =)

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen tror jag. Småpyssla med lite hushållsarbete här hemma, men ingenting överdrivet seriöst storstädande! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback