hello

Datum: 2009-12-19 Tid: 20:38:46

Åkte med ut till mammi igår. Vi myste med film och gottigottgott. Blev strömavbrott fram mot natten, men det varade bara i 20 minuter. Synd, för strömavbrott är mys!

Nu sitter jag dock här själv. Det är tråkigt! Har iallafall tvn som sällskap. Fast hade hellre velat ha sällskap av mister P, men han är ju hemma hos sin familj. Och min käre kombo åkte precis iväg till jobbet.

Idag var jag och mammi upp till Tojjan på sjukhuset, tillsammans med hans sambo och två små söner. Synd att Tojjans MS blivit värre. Ush, jäkla diagnos dedära! >_< Minns när jag var liten och han läste sagor för mig när vi bodde i Rimbo. Att han skulle åka på den jäkla diagnosen var ju helt otänkbart på den tiden. Men Tojjan är stark! Goo Tojjs!

Och grattis till käre farmor som fyller 76 idag! =) Och till lillebror Mattias som fyllde 17 igår! ^^

Näe, har nog inge mer intressant att skriva.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Haha,,skyll dig själv,,jag ville ju att du skulle med hem hit igen,,,saknar dig juuuu,,kram,,love ya

Datum: 2009-12-19 Tid: 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback