har ni någon julkänsla än?

Datum: 2009-12-21 Tid: 17:41:23

Hos mig har den inte riktigt infunnit sig ännu. Men den brukar göra det så småningom. Något som hjälper till på traven är när Christer Sjögren och Charlotte Perrelli sjunger "Julen är här" =)

Att lyssna på denna låten väcker minnen från förr, så lite julkänsla börjar smyga sig in ändå =) Nästa år kommer julen att bli ännu roligare, då lilla knodden är med! ^^

 

Annars så har det inte hänt mkt idag. Varit iväg med mammi och köpt tabletter till min halsbränna. På kvällen blir det fasiken inte roligt när det känns som att man ska kräkas. Fy och blä! Sen har vi hämtat Ile på Landvetter, och nu sitter jag här. Ska väl till Sarah på en kopp kaffe sen och därefter blir det till att ta ett bad! Jag har ju faktiskt badkar nu =)

 

Och det dagliga: Jag saknar Patrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback