gojs

Datum: 2009-12-06 Tid: 12:25:37

"Åh, vad det kliar på magen!" säger jag och börjar klia mig på ryggen. Hur smart är jag på en skala? Haha!

Patrik kom och hämtade mig på jobbet imorses, liksom igår morses. Så nice! ^^ Varenda morgon när jag vaknat upp på jobbet har jag tänkt att jag ska åka hem och ta det lugnt. Jo, tjena. Det har inte gått så bra, utan här plockas det och fixas hela tiden! ^^ Mammi och Ile kommer snart hit med gardinstänger, deras julklapp till mig. Tacktack! Det tas tacksamt emot =) Utan gardiner känns det ju inte riktigt som ett hem.

Annars är kommande veckas planer att åka till IKEA och jobba. Vet inte om vi tar IKEA imorgon eller på tisdag, men det ger sig. Ska kolla hemsidan nu tänkte jag på schyssta möbler.

Nu ska jag vila lite innan jag ska sätta upp tavlor i mitt rum ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback