gnäll

Datum: 2009-12-07 Tid: 09:16:51

Blir inget IKEA innan nästa lön. Vart fasiken tar pengarna vägen!? Ja, jäklar.

Denna morgon har inte börjat bra. Vaknat under natten på jobbet flera gånger, skrikande skitungar på bussen hem och så åker inte bussen dit jag tyckte den skulle åka. Och så måste jag springa iväg på möte. Fyfan vad trött jag är.

Har ju som sagt jobbat 15.30-08.00 fredag, lördag och söndag. Istället för att lägga mig när jag kommit hem har jag och Sofia sprungit runt och plockat härhemma. Varför finns vila inte i Tiss huvud? Pucko! Tur att Patrik har hjälpt till så mycket som han har gjort iallafall...

Sofia sitter jämte mig här i soffan och säger att jag ska sluta deppa nu. Får ta hennes råd och göra det. Skål! *skålar med kallt kaffe* =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback