domtidom

Datum: 2009-12-10 Tid: 15:31:40

Nu har jag plockat undan lite här hemma, bara lite småplock. Hjälten Sofia började tvätta åt mig tidigare medan jag var tvungen att uträtta lite ärenden, så ska ner och hämta den snart. Om jag nu hittar dit.

Sen får vi väl se om andra saker löser sig. Det hoppas jag att det gör, för jag vill verkligen detta och det är värt att kämpa för. Går det som jag vill får ni veta snart, går det åt helvete tänker jag inte ens berätta vad det gäller. Vi får helt enkelt vänta och se!

Ikväll ska jag bara slöa. Titta på mammas pojkar, det är väl "final" ikväll? Skitroligt program iallafall =) Hoppas på flera säsonger!


Haha, skulle aldrig vilja ha en svärmor som Naima iaf (mamman längst till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback