bra att karlar finns!

Datum: 2009-12-10 Tid: 21:20:00

Det är väl allt bra att karlar finns va!? Eller ja, större delen av tiden iallafall. Patrik, den ängeln, skruvar/ slår/ bankar ihop en hylla jag har köpt idag. Ser krångligt ut, så jag håller mig ur vägen! Men jag hör lite bankbank och pangpang, så nånting verkar det bli där ute i hallen iallafall. 2 delar är klara, 3 delar kvar. =) Kommer bli finfint!

Såhär ser hyllan ut:

Det bästa är att man kan pyssla ihop den lite som man vill =) Och min hylla är svart. Sofia kommer nog bli förvånad när hon kommer hem imorgon bitti. Haha, så roligt!


Kommentarer
Postat av: Bemma

Snygg hylla! As fresh!

Datum: 2009-12-10 Tid: 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback