barnvakt

Datum: 2009-12-28 Tid: 11:42:23

Har fullt sjå med att underhålla en 3åring och en 5åring. Vi har precis ritat, men de tröttnade dom snabbt på. Och jag var tvungen att ta en paus vid datorn, så nu har Moa lektants-ansvaret =) Energi har dom så det räcker och blir över, och envishet som heter duga. Det har dom verkligen fått av kusin Anne ;) Men hela släkten är väl så, haha!

Idag kommer Kimpah, Mia och Viggo hit =) Ska bli så kul att se lilla skitungen igen! Dom kommer sova hemma hos mig och kombo, för hos mammi finns ingen plats. Och jag ska jobba första passet imorgon efter sjukskrivningen. Det ska nog gå bra =) Har bara en månad kvar innan jag går på havandeledigt ^^

Nepp, nu kommer ungarna ner hit, så får hålla ett öga på dom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback