jag tror jag känner någon form av hopp?

Datum: 2009-08-05 Tid: 20:38:26



För framtiden måste man våga drömma,
bearbeta det gamla och försöka glömma.
Hitta viljan att vandra på nya spår,
ta vara på tiden och läka sina sår.
Satsa till hundra när det är nåt man vill ha,
"ingenting är omöjligt" var det någon som sa.

Jag har börjat våga drömma,
bearbetat gammalt och lyckats glömma.
Jag vandrar nu på nya spår,
tar mig tiden att läka mina sår.
Jag satsar till tusen för jag vet vad jag vill ha,
"ingenting är omöjligt", det stämmer så bra!

- Tess på skrivarhumör, 09-08-05


Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Bra skrivet !

Datum: 2009-08-05 Tid: 20:46:13
http://eekk.blogg.se/
Postat av: Terese

Den var ju jättebra! Bra skrivet. Kram

Datum: 2009-08-05 Tid: 21:05:51
Postat av: jajja

jag gillar den, den var riktigt fin gumman!=)

Datum: 2009-08-05 Tid: 21:23:24
Postat av: Inger

Tänkvärt! Bra skrivet, du e riktigt duktig tycker jag. Om jag ska vara lite kritisk(och d ville du väl) så tycker jag nog att "attan" på nåt sätt inte riktigt passar in! Finns kanske "bättre eller finare" ord?! ÄSch, jag vet inte, kanske jag som e trött nu! Mkt bra i allafall, bra innehåll, positiva funderingar! F-n va´du kan! Kramar Inger

Datum: 2009-08-05 Tid: 22:15:12
Postat av: niklas

http://decembermirakel.blogg.se/2009/august/och-dom-som-gar-vidare-ar-klicka-pa-bilder.html#comment



Rösta på min blogg!

jag har kämpat så mycket med mitt mål

är jag inte äns värd en liten röst?



Nr 6 :)

Nr6

Nummer 6

Kom ihåg. rösten på nr 6 :)

Tack så mycket på förhand.

Datum: 2009-08-07 Tid: 01:26:19
http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: Inger

Nu blev d bättre tycker jag! Jättefin dikt :)

Kramar

Datum: 2009-08-07 Tid: 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback