tröttna på sig själv.

Datum: 2009-08-24 Tid: 19:43:02

Idag hade jag läkartid. En planerad sådan sen en tid tillbaka. Sjukanmält mig i förväg hade jag gjort. Helt i onödan. För min tid blev flyttad tills imorgon pga att läkaren var sjuk. Men då var det försent för att ens åka till jobbet. Jahaja.

Åkte med mammi upp till Hulta till några av hennes vänner istället. Fikade och träffade en gammal bekant jag inte träffat på länge. Och gosade med en bebis. End of chapter one.

Åkte ner på stan och träffade Emma och Linus. Fika på Orion. Och idag har jag varit så jobbig att jag tröttnade på mig själv. Jag kan göra det ibland. Vid sådana tillfällen säger jag saker som man inte ens borde komma på att säga. Och istället för att sitta tyst så ploppar dessa saker, som är bäst att vara osagda, ur munnen som elaka grodor. Inte för att jag säger något elakt, men det är bara helt konstiga saker. End of chapter two.

Nu ska jag bara ta det lugnt, blir tidigt i säng för mig idag! End of chapter three.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback