tjo!

Datum: 2009-08-07 Tid: 16:47:48

Idag har varit en grymt lång dag på jobbet! Kändes som hur många timmar som helst. Men har varit helt okej ändå.

Jag är ju så jäkla bra alltså. Håller på o tvättar nu och gick ner för en stund sen för att hänga tvätten. Då var inte en maskin klar, och det "rykte" om den. Då märkte jag att jag hade vridit upp till 95 grader istället för 40, så jag hade kollat på fel sida av vridgrejen. Så typiskt. Hoppas att det inte gjorde något att jag ändrade program mitt i tvättningen. Jaja, visar sig hur det blir. Kanske får en anledning att köpa nya kläder!

Ikväll blir det film med T =)


Man får väl vara glad så länge jag inte tvättar katter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback